Reklamacje

Zasady składania i rozpatrywania reklamacji

  1. Reklamację można złożyć
    • wysyłając e-mail na adres reklamacje@avs-europe.com.pl,
    •  telefonicznie pod numerem 22 742 13 40,
    • pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego na adres AVS Polska Sp. z o.o. ul.Ludwika Idzikowskiego 16, 00-710 Warszawa.
  2.  Treść reklamacji powinna zawierać
    • opis zdarzenia, którego dotyczy,
    •  wskazanie zastrzeżenia co do usług świadczonych przez Spółkę,
    • wyraźne wskazanie roszczenia Klienta względem Spółki.
  3. Pisemna odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania.
  4. W przypadku, gdy rozpatrzenie reklamacji nie jest możliwe w terminie 30 dni, Spółka zawiadomi Klienta w formie pisemnej o nowym terminie rozpatrzenia reklamacji, nie dłuższym jednak, niż 60 dni od dnia otrzymania reklamacji.